Beneficii

Software Managementul Mentenanței

dashboard rapoarte
mockup1

Raportare specifică

Realizați analize și luați decizii pe baza rapoartelor specifice generate de aplicație, informații extrem de utile pentru: management, departamentul economic și departamentul pentru managementul mentenanței.

Validați calitatea activităților de mentenanță. Puteți detecta rapid echipamentele cu defecțiuni frecvente, pot fi identificate acțiuni abuzive sau irelevante, zonele ce dau cele mai bune rezultate și care sunt zonele în care se înregistrează pierderi.

Gestionați inventarul și raportarea bugetului în funcție de necesitățile de mentenanță.

Puteți afla informații legate de echipamentele mai eficiente sau mai slabe în funcție de cele care produc cele mai multe cheltuieli de întreținere (top cheltuieli, top utilizări, top revizii etc.).

Optimizați activitatea angajaților și producția utilizând previzionate.

Analizați impactul măsurilor implementate.

Dovediți eficiența în management și producție a companiei pentru atragerea de noi contracte.

Mentenanță preventivă și mentenanță predictivă

Asigurați funcționarea continuă a echipamentelor și reduceți downtime-ul. Preveniți apariția defecțiunilor accidentale, reduceți uzura componentelor dinamice și statice. Reduceți costurile totale de mentenanță prin monitorizarea stării tehnice a echipamentelor și comportării acestora în timp, în vederea stabilirii necesarului de lucrări de la prima reparație planificată.

Planificare, monitorizare și implementare eficientă

Adio hârtii, dosare stufoase sau fișiere cu planificarea lucrărilor de mentenanță sau intervenții! Sistemul de mentenanță preventivă a utilajelor KMR - Keep the Machine Running, face acest lucru extrem de simplu, rapid și eficient. Aveți acces la informațiile care vă interesează în orice moment pentru a lua eficient decizii rapide.

Control asupra activității

Aveți o imagine de ansamblu asupra activității de mentenanță, precum și informații specifice fiecărei acțiuni implementate sau planificate. Aveți control deplin asupra întregii activități (echipamente, materiale, responsabili) și asupra costurilor implicate în managementul mentenanței.

Modul de ticketing

Reduceți timpul de răspuns prin alocarea sarcinilor de lucru către tehnicieni (tichete / solicitări), evaluați personalul și întocmiți rapoarte de activitate. Distribuiți în mod echilibrat sarcinile și monitorizați eficient activitățile și productivitatea angajaților.

Utilajele înregistrate în sistemul KMR sunt asociate unui QR Code unic care odată scanat permite tehnicienilor logați în sistem să înceapă rezolvarea tichetelor atribuite pe fiecare utilaj. Astfel, este înregistrată activitatea angajaților și statusul tichetelor.

Pe lângă gestionarea tichetelor, simpla scanare a codului QR oferă angajaților autorizați acces instant la informații despre utilaj: specificațiile tehnice, istoricul mentenanței, ore de funcționare, status revizie, manuale de utilizare și orice alt material necesar pentru desfășurarea activității.

Arhivare și istoric al activității de mentenanță

Arhivați în sistemul de mentenanță utilaje KMR orice material pe care îl considerați util pentru activitatea de mentenanță - manuale de utilizare a echipamentelor, manuale de service, procese verbale etc. Aveți acces rapid și facil la istoricul reviziilor și intervențiilor pentru fiecare echipament. Astfel, vă puteți stabili cu ușurință necesarul de materiale și lucrări în funcție de situațiile de la reparațiile anterioare.

Mobilitate în mentenanță

Mobilitate - interfață web (laptop/tablet/telefon). Tot timpul informat în timp util cu privire la activitatea desfășurată. Intervenții rapide pentru corectarea neregularităților. Aplicația dispune de interfață web ce vă permite acces la informații în permanență atât local, cât și de oriunde este internet, indiferent dacă utilizați calculator, tabletă sau telefon mobil.

Notificări și alerte E-MAIL + SMS

Simplificați procesul și creșteți rapiditatea efectuării intervențiilor de lucru prin configurare de alerte și notificări. Aveți acces în timp real la informații / decizii, aveți siguranța că informațiile exacte și detaliate sunt transmise către persoanele potrivite, la momentul potrivit.

Software Managementul Mentenanței

Acest tip de sistem software este parte integrantă a ecosistemelor digitale industriale tip Industry 4.0, rolul principal al sistemului pentru managementul mentenanței este de a organiza eficient întreaga activitate de mentenanță și de a oferi personalului responsabil control asupra echipamentelor, materialelor, activităților și costurilor asociate mentenanței.

kmr-brosura
Pixel-Very-Silver.png
Pixel-Really-Blue.png
Pixel-Quite-Black.png

Start

Vedeți cum sistemul pentru managementul mentenanței vă ajută să realizați managementul echipamentelor, utilajelor și a stocului, să reduceți downtime-ul și să economisiți timp și bani.

Ușor de implementat

Vizitați ghidul de implementare cu tutoriale pas cu pas. Acesta vă va ghida în utilizarea sistemului Keep the Machine Running

Contact

Pentru mai multe informații suntem la dispoziția dvs.
în intervalul 09:00 - 17:30

Telefon: +(40)232-217.248
Mobil: +(40)726-767.890
E-mail: [email protected]

Logo KMR Software Managementul Mentenantei

Sistemul Keep the Machine Running, o soluție flexibilă, ușor de implementat și ușor de utilizat, pentru managementul mentenanței